Jak postupovat při reklamaci


Přečtěte si reklamační řád. Můžete-li využít práv z vadného plnění, postupujte dle tohoto postupu:


vraceni-zbozi


  1. Stáhněte si reklamační formulář ZDE - vytisknutý a správně vyplněný jej podepište.
  2. Pro urychlení procesu nám zašlete e-mail o reklamaci - do přílohy můžete přiložit naskenovaný formulář. *
  3. Veškeré zboží včetně příslušenství pečlivě zabalte a do balíčku vložte podepsaný formulář.
  4. Zboží jakkoliv zašlete na dresu: **
    Quickster s.r.o.
    Italská 2315
    272 01 Kladno
  5. To jest z Vaší strany vše. Následně pouze vyčkejte, než Váš požadavek vyřídíme.

* Krok č. 2 není povinný.
** Ideálně jakkoliv přes Českou poštu, PPL nebo přes Zásilkovnu.

 

Do názvu nepiště jméno obchodu "Roni Syvin", ale pouze název společnosti "Quickster s.r.o.".


Všechna trička jsou ručně malovaná, proto se mohou od fotografie mírně lišit.

Spolupracujeme s:
Help-Man.cz logo